...und die Welt wird zur Nachbarschaft.

Der WebApps Installer: Updates inklusive

Die Einrichtung von WebApps wie Wordpress ist oft mühsam. Die zugehörigen Dateien müssen beim Anbieter der App heruntergeladen, entpackt und auf den Server kopiert werden, häufig muss noch eine Datenbank eingerichtet und in der Konfiguration der App hinterlegt werden und wenn es keine Kompatibilitätsprobleme gibt läuft hoffentlich alles.

Es gibt aber noch einen Haken: Aus Sicherheitsgründen sind regelmäßige Updates erforderlich über die sich eigentlich der Webseitenbesitzer regelmäßig informieren müsste. Besitzer oder Designer sind aber normalerweise keine Sicherheitsexperten. Die unerfreuliche Konsequenz: Die Softwares veralten. Unsichere WebApps sind die Hauptursache für Servereinbrüche

Global Village präsentiert die Lösung dieses Problems. Der WebApps-Installer reduziert nicht nur die Mühen der Einrichtung auf ein Minimum, er stellt auch Sicherheitsupdates zur Verfügung

  • Mehr als 300 Webapps lassen sich mit wenigen Klicks installieren..
  • ..und individuell anpassen
  • Bei Nichtgefallen ist die Deinstallation genauso unkompliziert
  • Updates werden nach Rückfrage bei Ihnen mit einem Klick eingespielt
  • Backups erlauben die Rückkehr zu früheren Versionen Ihrer Webseite oder WebApps
  • In vielen Fällen lassen sich herkömmliche Webseiten in den WebApps Installer importieren

Verfügbare WebApps

Zurück zur Gesamtübersicht

OpenSupports

OpenSupports

Version:
4.9.0

Overview

OpenSupports is an open source ticket system for giving support to your clients. It provides you with a better management of your users inquiries. The software has tools to manage the tickets, like departments, staff members, custom responses, multi-language support.

Features

  • Responsive design
    OpenSupports is responsive, that means it looks well in phones, tablets and desktop computers.
  • Custom Responses
    Don't repeat yourself. With our system you can customize your own templates to respond tickets.
  • Articles and Topics
    Create articles to solve your customer's frequently asked questions (FAQs), and to provide them with How-To Guides about your product or service.
  • Staff members
    Add as many staff members as you want, and assign each of them the set of departments they will respond.
  • Departments
    Every ticket belongs to one department. You can assign each staff member a set of departments he will be in charge.
  • File Attachments
    Staff members and your customers can attach files to comments in tickets. You can decide the maximum size of these files.
  • CSV Import
    You can import users to your OpenSupports via a simple CSV file. Every row should have username, password and email.
  • Notifications
    You can easily see a log of all the last actions that have taken place in your OpenSupports website.
  • Email Templates
    You can customize your email templates for common actions in OpenSupports to look according to your company style.

Screenshots der Installationsoberfläche



© 2021 by Global Village GmbH