...und die Welt wird zur Nachbarschaft.

Der WebApps Installer: Updates inklusive

Die Einrichtung von WebApps wie Wordpress ist oft mühsam. Die zugehörigen Dateien müssen beim Anbieter der App heruntergeladen, entpackt und auf den Server kopiert werden, häufig muss noch eine Datenbank eingerichtet und in der Konfiguration der App hinterlegt werden und wenn es keine Kompatibilitätsprobleme gibt läuft hoffentlich alles.

Es gibt aber noch einen Haken: Aus Sicherheitsgründen sind regelmäßige Updates erforderlich über die sich eigentlich der Webseitenbesitzer regelmäßig informieren müsste. Besitzer oder Designer sind aber normalerweise keine Sicherheitsexperten. Die unerfreuliche Konsequenz: Die Softwares veralten. Unsichere WebApps sind die Hauptursache für Servereinbrüche

Global Village präsentiert die Lösung dieses Problems. Der WebApps-Installer reduziert nicht nur die Mühen der Einrichtung auf ein Minimum, er stellt auch Sicherheitsupdates zur Verfügung

  • Mehr als 300 Webapps lassen sich mit wenigen Klicks installieren..
  • ..und individuell anpassen
  • Bei Nichtgefallen ist die Deinstallation genauso unkompliziert
  • Updates werden nach Rückfrage bei Ihnen mit einem Klick eingespielt
  • Backups erlauben die Rückkehr zu früheren Versionen Ihrer Webseite oder WebApps
  • In vielen Fällen lassen sich herkömmliche Webseiten in den WebApps Installer importieren

Verfügbare WebApps

Zurück zur Gesamtübersicht

Vision Helpdesk

Vision Helpdesk

Version:
5.5.6

Overview

Vision Helpdesk offers customer service solutions for every size business, It offers three customer support solutions <br /> 1. Help Desk Software : Multi channel customer support ticketing help desk that allows you to manage various channels like E-MAIL, WEB-FORMS, TWITTER, FACEBOOK, CHATS, CALLS everything under single roof. <br /> 2. Satellite / Multi Company Help Desk : Manage your multiple brands or different companies customer support at centralized place, Setup different customer portal for each brand. Manage staff in different timezones and offer global customer support. <br /> 3. IT Service Desk : Service Desk software is enterprise level IT Help Desk that includes features from Help Desk and Satellite Help Desk additionally it offers ITIL / ITSM Modules - Incident, Problem, Change, Release, Contract, Financial Management, Service and Product Catalog, Vendor Management and more.. <br /> You will need a Valid License key to install and run Vision Helpdesk.

Features

Online Issue Tracker

Track issues online, Ticket creation using web interface and Email Parsing. Fetch emails using email piping, POP3, IMAP, POP3 SSL, IMAP SSL. Advance features like Two Way Email Parsing | Catch All Rules | Pre and Post Email parsing | manage Break-Lines

Ticket Billing

Prepaid and Postpaid Billing | Manage Credit | Create Invoice | Taxation | Bill Tickets Per Minute | Per Hour| Per Ticket | Per Post, Track Bill Time, Multi-Currency | Automation and much more..

Blabby - Staff Collaboration

Private Social Hub for your staff members to communicate, share knowledge | files | presentations | collaborate on ticket issues.

Task Management

simplified way to create, track and assign project tasks to multiple staff agents and link them to incidents.

Help Desk Gamification

Gamify your help desk platform by setting up agent achievement levels and quests

Knowledge-base Management

Predefined Replies for Staff, Manage Knowledgebase for Clients and Staff, Create Forums, Question and Answer, Bug Submission, Feature Requests, Manage Downloads and more..

Help Desk Automation

Work Flow | SLA and Escalations — Automate your tickets work using rule based criteria and decide what action system should take on matching specific criteria conditions. Setup SLA's and offer timely response to tickets.


Screenshots der Installationsoberfläche



© 2021 by Global Village GmbH